Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο μέρος για αυτό το θέμα που ανοίγω, αλλά δε βρήκα κάποιο άλλο subforum πιο κατάλληλο.
Αγόρασα αυτό το κινητό
http://www.e-shop.gr/show_tel.phtml?id=TEL.000340
για κάποιο συγγενικό μου πρόσωπο. Το πήρα από το e-shop και όπως βλέπεται στη σελίδα του έχει εγγύηση δύο χρόνια από τη Nokia. Η απόδειξη αγοράς είναι στις 23 Αυγούστου, δηλαδή το περασμένο Σάββατο. Από την πρώτη στιγμή που το ενεργοποιήσαμε είχε πρόβλημα και δε δεχόταν τη sim και ρωτούσε αν θέλουμε να το ενεργοποιήσουμε σε flymode. Βάζοντας-βγάζοντας πολλές φορές τη μπαταρία και την sim, μερικές φορές λειτούργησε κανονικά. Αλλά σε επανεκκίνηση ξανά τα ίδια. Έβαλα και άλλες κάρτες sim πιο καινούριες, μήπως και ήταν αυτό το πρόβλημα, αλλά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Σήμερα το πήγα σε Nokia shop (Γρεβενά) και μου είπε ότι έχει πρόβλημα η πλακέτα και ότι πρέπει να το στείλει στα κεντρικά και υπάρχει περίπτωση να το στείλουν και στο εξωτερικό. Αν δεν το στείλουν στο εξωτερικό μου είπε για 2 βδομάδες αναμονή, ενώ στο εξωτερικό περίπου ένα μήνα.
Από τη στιγμή που δεν έχει χρησιμοποιηθεί σχεδόν καθόλου, δεν μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση; Κάτι έχω ακούσει για διάστημα 7 ημερών (;), δεν είμαι σίγουρος.
Τι μπορώ να κάνω;
- Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να σχολιάσετε
Σχόλια
Να το πας πίσω και να ζητήσεις αντικατάσταση. Αν σου πουν τίποτα για service να αρνηθείς ( αν και αυτή είναι η πολιτική τους σε τέτοιες περιπτώσεις ) και πες τους ότι θα τους καταγγείλεις στο ινστιτούτο καταναλωτών και στο Υπουργείο Εμπορίου. Κανονικά πρέπει να στο αντικαταστήσουν αφού το αγόρασες από e shop και ως εκ τούτου καλύπτεσαι από κάποια σχετική εγγύηση για την περίπτωση που η συσκευή είναι ελαττωματική.
Δεν έχω καταλάβει γιατί δεν το έχεις κάνει αυτό ακόμα. Μην περιμένεις να περάσουν οι μέρες...
Αλλά όλα αυτά πρέπει να τα κάνω στο Nokia shop γιατί και η σελίδα του e-shop αναφέρει εγγύηση δύο χρόνια από τη Nokia.
Δεν είναι ότι το αμέλησα, απλά νομίζαμε ότι επειδή δεν έχει καινούρια κάρτα sim για αυτό δημιουργείται το πρόβλημα. Αύριο μάλλον θα κοιτάξω να το αντικαταστήσω.
Το ίδιο να υποθέσω ότι ισχύει για όλα τα ηλεκτρονικά γκατζετάκια που αγοράζουμε; (Απλά για να μην ανοίγουμε πεντακόσια post για παρόμοια θέματα).
Από την στιγμή που μία συσκευή την βγάζεις από το κουτί και δεν δουλεύει θα πρέπει να στην αντικαταστήσουν και ούτε συζήτηση για service. Και λογικά αυτό πρέπει να το κάνει το κατάστημα από το οποίο αγοράστηκε, ( και ας κάνουν ότι θέλουν μετά με την αντιπροσωπεία.) αφού ο πελάτης από εκεί αγόρασε το προιόν. Βέβαια σε πολλές επιχειρήσεις ακολουθούν την τακτική του service αλλά νομίζω ότι είναι και που θα πέσετε. Προσωπικά έχω αντικαταστήσει κατευθείαν κινητό που δεν δούλευε από την αρχή στο κατάστημα αφού αρνήθηκα κατηγορηματικά να μου στείλουν την συσκευή για επισκευή. Tους είπα ότι εγώ αγόρασα καινούργια συσκευή και έχω την απαίτηση να δουλεύει αμέσως ενώ το service με πάει πίσω στην δουλειά μου αφού δεν έχω συσκευή για να δουλέψω και ότι αν δεν την αντικαταστήσουν άμεσα θα τους κάνω μήνυση.... για διαφυγόντα κέρδη ( το παράχεσα αλλά παίζει αυτό ! :D :D ).